onsdag 28 april 2010

Vikten då igen

Ja jag har dessvärre inte inhandlat det berömda måttbandet ännu.....Grrr....blir så irriterad på mig själv då jag ALDRIG minns att köpa det då jag är till butiken.

Nu har jag kommit ner till 78 kg och det går sakta men säkert åt rätt håll.
Jag åt en vecka ren kur men nu äter jag ett lätt mål per dag men fortfarande 3 påsar trots det.
Så här fungerar det bra känner jag så det e bara att fortsätta och se glad ut för varje gram som försvinner:))
Tänk att man redan känner skillnaden trots att det inte är sååå stor nedgång ännu:)
Härligt!

2 kommentarer:

  1. Grattis till viktnedgången!

    SvaraRadera
  2. Bravo!
    Själv skäms man. Eller tillika inte. Jag betalar ju nästan 80 e / mån för xtravaganzaprogrammet via träningsverket.O är i allt annat än inspiration för viktnedgång som jag mår nu just.

    Behöver leva utan press o liksom göra sådant jag mår bra av. Jag ÄR ingen träningsmänniska..o endå vill man försöka tvinga sig till det? Hel dumt verkligen.

    Ska börja ren kur på söndag o köra 1,5 vecka iaf innan Mallorca :P få se hur det går. Får väl lägga godishandbojjorna på mig (fick såna på min erotiska fest;)

    Kram!

    SvaraRadera