torsdag 29 april 2010

Konstigt....

Vädret hemmavid idag är mera åt det gråare hållet. Men ganska mysigt nog!



Köpte en Pelargon häromdagen. Det var kanske namnet som gjorde att jag MÅSTE ha den;) Therése Linnea är ju mitt namn...Och min rara Perser kisse jag hade förut hette Andrea, så där av MÅSTE jag köpa den:) Dessutom var den ju fin också!


Här är Linnea Andrea




Och denna fick jag av mamma den 26 April då jag hade Namnsdag.
Hon har alltid uppvaktat mej med blomma på mina namnsdagar. Det tycker jag e så gulligt! E alltid lika kul att få en blomma:))

Nu förklaringen till rubriken.


Tills för kanske 3 år sedan så hatade jag Pelargoner,,,,Det var liksom blommor som bara stod i fönster hos gamla tanter typ,,,,Men nu tycker jag de är såååå fina och underbara blommor.
Betyder det kanske att jag har blitt en gammal tant?????
Överhuvudtaget så gillade jag inte blommande växter förut men nu ÄLSKAR jag dem.
Konstigt!!





2 kommentarer:

  1. Fina pelargoner! Hehe..har precis samma tankar om pelargonerna :D. Förresten, vad grön gräsmatta ni har! Vår har inte riktigt blivit så grön än.. Vilken gullig 'tradition' med blomma på namnsdagen, jag brukar baka m kidsen när de har namnsdag :). Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Att baka är med en fin tradition tycker jag:) Skulle besöka din blogg men det krävs nåt lösen...Kram!

    SvaraRadera