torsdag 8 april 2010

KG

Hur länge kan det ta att komma tillbaka till sin normalvikt efter en graviditet???
Just nu så vantrivs jag något så vansinnigt med min kropp. Skulle behöva rasa 15 kg!!! Och HUR ska det gå till??

Jag motionerar och försöker äta rätt nu och kaffebröd tas enbart om det är kalas eller liknade och då med försiktighet och små mängder.
Kanske jag ska ta och börja föra matdagbok här i bloggen?
Det kanske inte skulle vara så dumt, för då se man exakt vad man stoppar i sig.


Det är inte bara utseendemässigt jag är trött på övervikten utan mycket pga hälsoskäl.
Fötterna är sjuka emellanåt och ischias bråkar, och vikten gör nog inte saken bättre tror jag....

Det är nog minsann att kämpa nu så man når sitt mål!
Jag SKA lyckas!!

1 kommentar:

  1. Tog mig ca 4 månader att bli av med "mammakilon" men sen har det gått sakta men säkert neråt. Så nu 1år och 4 månader efter så har man gått ner 20kg och gick upp 11 med Elliot. Du klarar det!! Lycka till!! :) kram

    SvaraRadera