tisdag 13 april 2010

Dyra nattvanor!

Jag måste erkänna att jag har lite dyra nattvanor ibland.
Som vanligt inatt vaknade Robin och jag gav honom nattmat och lade sedan ner han i sin säng. Själv blir jag alltid uppe en stund och bär med mig babyvakten medans jag pysslar lite tills jag hör att han somnat.
Många har undrat, hur jag orkar och kan vara vaken och inte lägger mig direkt då jag lagt han, men svaret är enkelt.
Om han inte är nöjd efter en stund då jag lagt han så måste jag ge han nappen om han tappat den osv, och har jag då lagt mig så blir det såå jobbigt och irriterande att stiga upp igen, så därav väljer jag att vara vaken tills jag vet att han hittat sömnen.
Det fungerar bra för mig och jag får massor gjort också:))

Ja, det var det där med dyra nattvanor,,,,,,,brukar ju bli framför datorn ibland på natten då jag väntar att han ska somna och senaste natten gjorde jag som alltid,,,besökte marknaden.ax,,,,,,hittade en barnvagn jag lite suktat efter tidigare i veckan,,,,en Brio Sing ,där man kan koppla på bilbarnstolen direkt på chassit bl.a.
Lättsvängd m.m.
Travelsystem! Den kostade 240€ och var -09 modell och svart med ligg och sittdel + två regnskydd.
Sagt och gjort,,,,jag mejlade och messade henne och hon ringde mig vid 10 tiden idag, så nu har jag bokat den och de kommer i våra ägor om ca 1 vecka! Yes!!

Babyproffsen tar 6600 sek för alla tre delarna UTAN regnskydd!
Så nog är det ett fynd anser jag.
Exakt denna nedan + liggdelen får vi för pengarna.
Babyskyddet (bilstolen) har vi redan.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar