fredag 26 mars 2010

Inte alltid som man tänkt sig

Idag har jag inte fått mycket ur händerna. Kan få lite ångest då jag tänker på det men försöker att inte tänka så mycket...
Skulle måla listerna till Sannas rum, men inte sov Lillis ute så som jag hade planerat heller.
Känner att jag behöver få det gjort men inte går det att måla med en 2 månaders bebis på ena armen och penseln i andra handen.
Nåja det ordnar väl sig förr eller senare.

Imorgon kväll skulle jag vilja laga nåt riktigt smaskigt till middag, men har inte riktigt bestämt mig vad det blir ännu...
Blir dessutom ensam ikväll så då skulle jag vilja frossa i nåt gott efter maten.
Sambon ska på vårmöte till Branddepån och jag och Lillis blir hemma.
Sanna är med en kompis till stan ikväll.

Tipsa gärna och ni har nåt smaskens recept att dela med er:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar