fredag 26 mars 2010

Att hålla fast vid jaget



Är just nu i en period där jag känner att jag måste kämpa för att hålla fast jaget. Jag menar, inte glömma bort vem jag är som person förutom att jag är mamma till två underbara barn.

Allting kommer ikapp en förr eller senare...har haft enormt korta nätter de senaste 8 veckorna och det har gått enormt bra och jag har varit pigg på dagarna och energi har det funnits massor av, men imorse så sade nog kroppen stopp!

Jag bara orkade inte stiga upp och åka på morgonsim utan måste sova istället..snopet!
Så det verkar som att min sömnbrist kommer ikapp mig nu lagom tills sjömannen ska ut på jobb.......
Klart jag orkar men det kommer helt klart att komma tunga stunder ibland, det vet jag.

Bara en sån sak som att jag inte kan motionera på samma sätt då jag blir ensam blir tufft.
Måste tappa minst 10 kg och det gör man inte hemma i soffan. Det får bli RASKA promenader med vagnen på dagarna helt klart.
Bara VÅREN sku komma snart!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar