onsdag 12 januari 2011

2011

Gott nytt år på er! Tiden rusar iväg och jag hinner ju inte alls med.
Om ca 2 veckor fyller vår lilla Robin 1 år!!!! Fattar ni??? Hur har det kunnat gå så här snabbt??
Jaja, det är bara att acceptera.
Lilla Robin började ta sina första steg utan stöd i juldagarna och nu går han allt som oftast förutom han får bråttom någonstans för då väljer han att krypa:)
Han har inte börjat säga några ord som man kan tyda men det kommer väl med snart.

Imorse vaknade jag av att mamma ringde och var orolig för Proppen har tydligen tagit sig ur sin box i natt och ätit betydligt mera kraftfoder än vad han borde!! Skickade nyss upp en burk med Tehobact som Roger skulle ge han för att lugna magen med att vi inte får nån kolikattack. sabla häst! Alltid ska man måste känna oro för nåt!

Sambon är på kurs denna vecka till Wärtsilä så vi är ensamma denna vecka och jag har därmed vintersemester då Robin inte börjat på dagis än.
Robin har varit hemma med sin pappa på dagarna nu ända sen början på december, och det funkar jättefint:) Och jag tycker det e kul att börja jobba lite smått igen.

Nu ska jag se om lilleman e på väg att vakna. Ha en bra dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar