måndag 20 september 2010

Skördedagar


Ja nu har vi rallat på i dagarna tre.

Både på Fredagen & Lördagen var jag och Robin på Öppna gårdar och båda dagarna med goa vänner.

Igår avslutade vi helgen med att åka på den stora skördemarknaden vid Ålands Landsbygdscentrum. Där fanns massa fint och mycket gott att äta
Och äta det e precis vad man gjort alldeles för mycket denna helg känns det som;)

Älskar verkligen att åka runt och se mig omkring och strosa med barnvagn. Måste ju passa på nu för vips e Robin så stor och vill inte åka vagnen...
Köpte lite diverse hemlagat såsom havtornsgelé, korv, medwurst, bröd, bullar, smörkniv, inlagd gurka m.m. Allt lokalt producerat förstås:)


Efter marknaden igår var det dags för babysimmet igen.
Och igår var det första gången Robin dök! 2 ggr!!
Han gjorde det så duktigt och blev inte rädd alls.
Stora duktiga killen:))

Här kommer lite bilder jag hittade i mobilen.


Olika varianter på kola jag fotade från laptopen.



Här är mitt senast avslutade projekt.

Pulsvärmare med en liten söt virkad kant i ett aningen ulligare garn.






Tur att Knyttet e så snäll som hon e. Robin ligger här över henne och leker med en kabel han hittade vid soffan.

Den här regnbågen var helt underbar. Tror det är 3 veckor sen jag tog bilden. Den kvällen var det 2 st alldeles intill varandra, men det syns inte på den här bilden. Ska kolla om det syns på nå av de andra bilderna....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar