tisdag 14 september 2010

Har inte hunnit.....

Dagarna har rusat iväg och jag har tyvärr inte hunnit med bloggen alls. Nu börjar jag känna att jag har tid med den igen.

Har börjat sy, sticka och virka denna höst och det e duktigt beroende framkallande kan jag säga.
Men åh så roligt det är att skapa!!

Skulle behöva ta mig till frissan också men vet inte hur jag vill ha håret i vinter...skulle verkligen behöva göra nåt åt det snarast.
Vill ha det mörkare tror jag och kanske lite "tuffare" än vad det är nu. Lite spretigare.

Här är lite bilder från senaste tiden.



Dessa pulsvärmare stickade jag till Dottern. Riktigt varma och mojsiga!


Stickade även ett pannband till Dottern på min nya rundsticka.



Igårkväll var det sån fin utsikt från köksfönstret.

Kokade äppelmos igår. Det blev 2 stora kastruller med mos så nu har jag inte ens frysaskar så det räcker.
Måste till butiken och inhandla det idag.



2 kommentarer:

  1. va fina grejor du fixat!!! börjar bli slugen på att sticka jag också. Benvärmare tror jag att jag börjar med.. men först måste man köpa garn :)

    SvaraRadera
  2. JA det är jättekul att sticka och en bra sysselsättning att hålla på med på kvällarna om det kommer bara skit på tv:n och man inte har annat att göra. Men akta dig....det ÄR beroendeframkallande!

    SvaraRadera