måndag 29 mars 2010

Fucking Ischias!


Blir galen om inte problemet med Ischiasnerven blir bättre snart!
Har fått remiss nu iallafall att ta kontakt med Fysioterapin. Hur nu de ska få fason på mig kan jag ju undra...

Idag har jag och Lillisen varit i Bölsvik på fika och träffat en gammal arbetskamrat till mig. Riktigt skoj att snacka lite skit!

Jaha, på Torsdag åker sjömannen ut på de sju haven igen efter att ha varit hemma sedan 5 januari.
Med andra ord har vi haft det enormt bra här hemma då han varit ledig så länge:)
Nu är det tillbaks till verkligheten och det kommer att vara en gigantisk skillnad och omställelse för mig att sköta allt själv, som jag nu haft hjälp med.
Visst, det kommer gå bra, men blir förstås betydligt tuffare.
Skönt att vi fått längre och ljusare kvällar iallafall!
Nu e väl våren här eller?!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar